Proč nakupovat u nás?
  • Český výrobce
  • více jak 30 let na tuzemském trhu
  • 2x kamenné prodejny
  • Většina zboží vystavena v prodejně
  • Montáže a poradenství
  • Profesionální přístup a maximální vstřícnost
Naše přednosti

Škoda Yeti

skoda yeti
skoda yeti
Škoda Yeti

Škoda Yeti

Náš další vůz určený k dlouhodobému testu jsme převzali z programu Škoda Plus. Během jednoho roku Yetimu poskytne veškerou profesionální péči Autosalon Klokočka. I od nás dostane náležitou uživatelskou péči, ale jinak bude exponovaný ve všech režimech – práce, hobby, rodina a dovolená.

 


Když jsme vybírali další značku do dlouhodobého testu volba byla jasná. Jestliže se někdo může chlubit, že zprostředkoval nejvíc prodejů Škodovek za posledních 23 let, pak je to právě ANNONCE. Když jsme vybírali model, bylo rozhodování také jednoduché. Ze všech Škodovek, které jsme měli ke krátkodobým testům nás Yeti bavil nejvíc.


Ani se nedivím posledním zprávám ze ŠKODA AUTO, že právě Yeti zaznamenal za rok 2012 největší růst ze všech modelů značky. Prodeje po celém světě vzrostly o 25 procent na cca 90 tisíc vozů.Zejména ve východní Evropě se prodeje s porovnání s rokem 2011 zdvojnásobily. V Rusku byl nárůst dokonce vyšší než 100 procent. Díky testu si všímám všech ostatních Yeti v provozu. U nás jich také znatelně přibývá.


Zkontroloval jsem statistiky SDA a objevil jsem zajímavá čísla. První registrace se v ČR objevili v květnu 2009 a bylo jich 47. Znamenalo to 28. místo mezi 60 terénními vozy. Do konce roku 2009 proběhlo celkem 1635 registrací. Za rok 2010 bylo u nás registrováno 4264 vozů. V roce 2011 to bylo 3968 registrací. Za rok 2012 pak 4260 registrací. Za leden a únor 2013 jich přibylo dalších 446. Sečteno a podtrženo na našich silnicích jezdí už přes 14 tisíc vozů Yeti.


Když řídíte Yetiho, řídíte tedy nejprodávanější terénní vůz v této zemi. Náš testovaný Yeti má ještě jedno prvenství. Zatím jsme nepotkali většího krasavce. Vím, každý si chválí to svoje. Málem jsem ocenil jeden bílý kousek, Škoda má totiž i další libová litá kola, ale tenhle nakonec ostrouhal. Kombinace metalízy,černé střechy, zrcátek a kol v černém lesklém laku je nepřekonatelná.


Jak začít dlouhodobý test sněžného muže? Vypravit se do hor. A hodně daleko. 780 kilometrů do italských Dolomit. V pěti lidech, na týden lyžovat na Marmoladu. Posádka byla složená ze dvou dětí a třech dospělých. Všichni velmi zkušení cestovatelé. V zimě auty a v létě na motorkách. Ideální partička lidí zvyklých na strázně dlouhého cestování.


Nákladní kapacitu Yetiho bylo na takovou cestu potřeba zvýšit střešním boxem. Abychom mohli zachovat styl, obrátili jsme se na Neumax v Braníku. V největší půjčovně autoboxů nám byl vybrán velmi slušivý box. Posuďte sami. Díky oboustrannému otevírání může být symetricky uprostřed a tím pádem přístupný je z obou stran. Na cestách je to jedna z nejdůležitějších vlastností boxu.


Naložený Yeti s plným střešním boxem se chová naprosto suveréně. Na zasněžené dálnici deklasoval drahé německé limuzíny se zadním náhonem plazící se v pravém pruhu devadesátkou. Ve dvouapůlhodinové zácpě kolem Mnichova převzala na sebe převodovka DSG tu nejhorší práci. Na horských silničkách pak projevuje svojí inteligenci - umí brzdit motorem.


Do horského počasí je snad nejlepším vynálezem vyhřívané přední sklo. Po ránu, když se společně s ním zapne topení, vyhřívání sedaček a zadního skla ušetříte veškeré škrábání a za tři čtyři minutky odjíždíte v relativním tepelném komfortu předehřátého vozu. Na dlouhé cestě se také velice osvědčilo velké panoramatické střešní okno. I když byl nad ním box, bylo z něj vidět na vrcholky hor a v autě vládla úplně jiná atmosféra.


Žádné strázně cestování se nakonec nekonaly. Dvě děti a jedna dospělá se vzadu porovnali bez mačkání. Cesta tam trvala 11 hodin, průměrnou rychlostí 70 km/h při průměrné spotřebě 6,8 litru. Yeti má dobrou navigaci a slušné ozvučení. Má také velmi kvalitní přenos přes hands-free sadu telefonu. Přesto, že měl na začátku přes 20 tisíc najeto, nic v něm nelupalo a stále nelupe. Celkově se na začátek se uvedl výborně.

      

  


Převzato z 
Annonce

Parametry a specifikace