Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče příčníky na podélníky skvěle propracovaného designu ATERA SIGNO RTD předního německého výrobce střešních nosičů. Aerodynamický ALU profil ve tvaru kapky vyniká nízkou hlučností i při vyšších rychlostech a to díky technologii - deflektoru Windbarrier, který odvádí proudící vzduch přes odkrytou T-drážku (u tohoto produktu nemusíte utěsňovat horní T-drážku těsnící gumou - ta je permanentně odkryta a právě díky deflektoru vzduchu nedochází k pískání otevřené drážky). Odpadá tak neustálé řešení - zda-li gumu stříhat, či T-drážku vozit při převozu příslušenství otevřenou (u konkurečních výrobců otevřená T-drážka při jízdě "píská"). Patky příčníku jsou vyrobeny z odolného masivního a tvrzeného plastu. ALU profil disponuje T-drážkou pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... . Jednoduchá montáž šestihranným momentovým klíčem s rukojetí.
Střešní nosiče se dělí na příčné a podélné. Podélné nosiče (hagusy) se montují na auta, která jimi nejsou vybavena z výroby nebo u kterých příprava pro přichycení střešního nosiče zamezuje flexibilnímu umístění příčníku. Jako výrobci podélníků NEUMANN k nim nabízíme i kompletní servis. V kategorii příčné nosiče naleznete nabídku střešních nosičů na vozy s podélnými nosiči, vozy s fixačními body i vozy bez přípravy ve střeše. Podle intuitivního konfigurátoru, kam zadáte značku, rok výroby a model Vašeho vozu, si pak zobrazíte všechny varianty vhodné právě pro Váš vůz.
Nejpraktičtějším řešením pro přepravu jízdních kol jsou nosiče, protože nezabírají prostor ani pro posádku, ani pro zavazadla. Kola v nich můžeme umístit na střechu nebo za auto, a to buď na tažné zařízení nebo páté dveře. Jaké jsou výhody a nevýhody jednotlivých typů a na co si dát při jejich výběru pozor?
Nosiče kol na střechu auta - dlouhodobě nejoblíbenější
Pokud vyrážíte na cyklovýlety na delší vzdálenost, střešní nosiče jsou ideální volbou. Umožňují přepravit 3 nebo i 4 kola a jejich výhodou je možnost uzamčení kol, dobrá skladnost a takřka žádné ušpinění nečistotami od silnice.
Mějte však na paměti, že kola na střeše mění jízdní vlastnosti vozidla a zvyšují spotřebu paliva v důsledku zhoršené aerodynamiky.
Jednotlivé střešní nosiče se od sebe liší použitými materiály i způsobem montáže. Rozhodně doporučujeme vsadit na osvědčené výrobce, nekvalitní nosiče mají totiž tendenci rezavět a jejich montáž i upevňování kol je pracnější.
I kvalitní střešní nosiče se dají koupit za příznivou cenu, protože pro každé kolo pořizujeme jen jeden nosič.
Výhody a nevýhody
Pojmou až 4 kola
Kola se neušpiní nečistotami od silnice
Skladnost
Příznivá cena
Nosiče lze používat i při změně auta
Obtížnější manipulace s koly ve výšce
Nemožnost parkování v garáži
Vyšší spotřeba vozu a horší jízdní vlastnosti
Nosiče na tažné zařízení - zaměřeno na pohodlí
Nosiče na tažné zařízení se ve srovnání s ostaními nosiči vyznačují vyšší cenou, umožňují však velmi pohodlnou manipulaci s koly. Díky funkci vyklápění lze dokonce do zavazadlového prostoru jednoduše vstupovat, i když jsou kola v nosiči.
Nevýhodou tohoto typu nosiče je nutnost mít na autě tažné zařízení. Kola se na něm také více znečišťují od prachu ze silnic než na střeše a řidič má přes kola horší výhled dozadu.
Výhody a nevýhody
Pojmou až 4 kola
Jednoduchá montáž nosiče
Snadná montáž i demontáž kol a manipulace s nimi
Funkce sklopení - jednoduchý přístup
Nosič lze používat i při změně auta
Auto musí být vybaveno tažným zařízením
Omezený výhled dozadu
Kola jsou náchylnější k ušpinění
Vyšší cena
Nutnost pořídit třetí SPZ
Nosiče na páté dveře - nejlevnější řešení
Nosiče na páté dveře jsou nejlevnější, avšak zpravidla se na ně vejdou jen maximálně 3 kola. Stejně jako nosiče na tažné zařízení nemají příliš velký vliv na aerodynamiku nebo spotřebu, budete se však muset smířit s omezeným výhledem vzad a stíženým či takřka nemožným přístupem do zavazadlového prostoru. Před koupí si také ověřte, zda je nosič kompatibilní s vaším vozem, tyto typy nejsou vhodné například na sedany.